Codegen destek
codegen tablet
Bilgi Bankası
Codegen yazılım, driver, destek > Codegen Destek > Bilgi Bankası

Yardım ara:


Servise ürün gönderimi

Çözüm

Merhaba Değerli Kullanıcılarımız,

Arızalı olduğunu düşündüğünüz cihazı lütfen aşağıdaki bilgilere göre servisimize yönlendiriniz;

“ Arızalı ürünün kargo ve taşıma esnasında hasar görmemesi için Orjinal kutusu ile gönderim sağlayınız.”

“Arıza sebebini en doğru bir biçimde anlamak ve size daha kısa sürede servis hizmeti verebilmemiz için arızayı açıklayıcı şekilde yazarak ürünle birlikte aksesuarlarını bize ulaştırmanız gerekmektedir.”

Ayrıca faturanızın ve satın alma tarihli kaşeli garanti belgenizin bir fotokopisini de arıza belgesi ile bize ulaştırmanız gerekmektedir. Aksi durumda garanti dışı ücretli servis prosedürü uygulanacak ve cihazınıza ücretli servis hizmeti verilecektir.

Arızalı olduğunu düşündüğünüz cihazınızı bize gönderirken;

1. Arızanın anlatıldığı not (sizin yazdığınız sorunu anlatan not)

2. Garanti kapsamında işlem yapılabilmesi için faturanızın ve kaşeli garanti belgenizin bir fotokopisini göndermeniz gerekmektedir.

3. Adaptör ve şarj için kullandığınız usb kablonuzuda mutlaka servisimize gönderiniz.

Arızalı Ürününüzü servise gönderirken aşağıdaki uyarıları dikkate alınız.

1- Servise cihaz göndermeden önce SD (Hafıza) kartınızı cihazdan çıkartınız.

2- Garanti Kapsamı dışında kalan arızalarda fatura kesilebilmesi için ürününüzü gönderirken mutlaka fatura bilgilerinizi kutunun icine koyunuz.

3-Tamir sırasında cihazınızın içindeki bilgiler (resim, müzik, video, rehber vb. dosyalar) silinebilir. Bu yüzden cihazınızı bize göndermeden önce yedekleyiniz. Servisimizde sizin adınıza yedekleme işlemi yapılmamaktadır.

4-Ürününüzü elden merkez servisimize teslim edebilir veya istediğiniz kargo firması ile kargo ücretini ödeyerek gönderebilirsiniz. Karşı ödemeli gönderilen kargolar servisimiz tarafından kabul edilmemekte ve geri gönderilmektedir. 

5-Eğer ürünü kargo ile gönderecekseniz, kargoda hasar görmeyecek, kırılmayacak şekilde bir ambalajlama yapınız. (Orjinal kutusu bulunuyor ise mutlaka orjinal kutusu ile gönderim sağlayınız.) ürünün kutusunu daha büyük başka bir kutu içine daha koyunuz.

 

Kargo Paketleme

Ürün gönderimi yaparken Adaptör,Data Kablo,OTG Kablo gibi aksesuarları cihaz üzerine,altına koymayınız cihaz ekranı zarar görür.

Hatalı Paketleme Görseli

Doğru Paketleme Görseli

İçerik Detayları
İçerik Numarası: 8
Kategori: Knowledgebase
Eklenme Tarihi: 2016-11-22 10:10:54

 
« Geri Dön

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid